petek, 27. maj 2016

Lovec na jelena, jelen med drevesa

Pred vami je nov izdelek v skupini obdelave lesa. Nastal je kot darilo očetu, ki je lovec. Namenjen je za okras v lovski sobi. Vsekakor velja jelen za dober ulov marsikaterega lovca in nepogrešljiv okras njihovih hiš. Lovska soba mojega očeta je polna trofej. Jaz bi vse te živali raje opazovala pri paši. Tukaj z očetom ne prideva ravno skupaj. 
Ko sem v preteklosti z očetom odšla na prežo, nisem ravno sodelovala pri lovu. Vsaj ne tako, kot bi si lovec morda želel. Ker sem mnogo preveč klepetala, sem zato tudi malo videla. Ko sem vendarle po dolgem, napetem in vznemirjajočem čakanju končno kaj zagledala, sem na glas povedala, kar sem videla. Ajej, to vsekakor ni lovski bonton! Od navdušenja sem pokvarila lovsko zabavo, ljudi prikrajšala za dober golaž in živalco pognala v gozd. Sicer sem ji podaljšala življenje, vendar prestrašila pol gozda in zato še dolgo, dolgo nič videla. Recimo, da sem od treh prisotnih vsaj dva zadovoljila. Eden je odšel domov praznih rok, najmanj dva pa lahkih nog naokrog.

Ni komentarjev:

Objavite komentar