petek, 12. februar 2016

Moji uhančki

Moja strast do nakita je resnično velika. Prstani, uhani, verižice in drugi dodatki. Večji in bolj kot je glamurozen, bolj me privlači. V tem pogledu sem prava levinja. Nekoč sem prebrala, da si tudi najrevnejša levinja kupi prstane za na roko, dekorativne okraske za dom in da jo že samo pogled na revščino potre. Koliko od tega drži, bi morali presoditi moji bližnji, vsekakor pa drži, da imam rada lepe reči in predvsem to, da lahko ne tako drago oz. staro zgleda bogato, lepo, kot novo. 

Spodnji uhani so nastali že pred časom, ko sem ugotovila, da si želim največje in posledično tudi najdražje uhane na stojnici. Ker kot študentka nisem želela in tudi nisem mogla zapravljati za tovrstno razvajanje, sem si svojo bogato zbirko uhanov pridelala kar sama. Nabrala sem gumbe, stare zapuščene verižice in zapestnice sem razdrla, dokupila nekaj novih bunkic in svoje prve uhane naredila kar s staro pinceto. 


Kmalu sem po urezninah na roki ugotovila, da si primerne klešče za izdelavo le teh vsekakor moram priskrbeti. In tako so uhani nastajali en za drugim. 



Precej jih je že podarjenih ali neuporabnih, ker so spremenili barvo, ampak del njih sem vendarle ohranila. 



Le zase sem jih naredila približno sto, kar pomeni, da niti eden ni bil enak drugemu, res pa je, da so si nekateri zelo podobni.


Prišel je trenutek, ko sem spoznala, da imam težavo s shranjevanjem le teh. In sem si spletla nekakšno mrežo z okvirjem (jo imam na podstrehi, zato ni fotografije), kjer so lično viseli in mi bili vedno pri roki. 



Kaj kmalu sem ugotovila, da bi se k tovrstnim uhanom ujemali tudi prstani. In sem se namenila izdelati tudi te. Več o njih v eni izmed naslednjih objav.

Malo za hec: Mujo je predlagal Fati, zakaj si ne bi organizirala lep vikend. Ker Fata tega ni pričakovala, je bila presenečena. Bila je vesela in ta ideja se ji je zdela super. Nato Mujo reče: Ok, torej se vidimo v ponedeljek!

Mi se vsekakor beremo v ponedeljek, vsem vam pa želim nagajiv in če že drugače ne, naj bo vsaj ta vikend malo nor in zaljubljen, zaljubljen v ljudi, zaljubljen v življenje.

2 komentarja:

  1. U, lepa zbirka. A ni fino, ko si sama narediš točno take, kot hočeš in barve, ki jo potrebuješ ;)
    Tudi tebi en lep srčkast vikend.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je zame čista poezija! Ker v osnovi delam iz sebe za sebe, vidim vedno več stvari, ki smo jih, z malo domišljije, prostega časa in spretnih rok, sposobni narediti sami.

      Hvala in obilo užitkov tudi tebi ob ustvarjanju.

      Izbriši