sreda, 3. februar 2016

Mini paketek za mini darilca

Spodnja ideja se mi zdi zelo uporabna, če želite nakit ali kašno drugo majhno stvar lično zapakirati in tako dodati svoj lasten pečat. Idejo sem prekopirala, ko sem bila na obisku. Pogovarjali smo se o ustvarjanju in sorodnica mi je pokazala izpraznjeno rolo straniščnega papirja. Nekje je videla, da se iz tega da narediti nekakšno škatlico za malo pozornost. Ideja mi je bila zanimiva in sem jo hitro morala preizkusiti in izvesti.

Kaj sem pri delu potrebovala?
- rolo staniščnega papirja
- lepilo Mekol
- serviet
- škarje
- čopič
- darilo (v mojem primeru uhani)

Kako sem se to naredila?
Rolo straniščnega papirja sem premazala z lepilom. Nato sem nanj prilepila serviet in preko njega naredila debelejši premaz lepila. Poleg role papirja, sem na enak način premazala debelejši karton, na katerega sem kasneje pritrdila uhančka. Ko se je posušilo, sem rolo preprosto zložila, kot je videno na fotografiji in vanjo položila darilce.
Ideja je lahko uporabna tudi za pisemca in sporočilca. Možna izvedba je tudi, da rolo zgolj prebarvaš ali/in le na sredini dodaš dekorativni trak ali papir. Otroci pa bi jo verjetno zelo hitro spremenili v kakršno žival. Možnosti je torej kar nekaj, obenem še recikliramo.

Glede na to, da je Valentinček pred vrati, jo lahko preizkusite za drobno pozornost.
Bodite v soncu, kjub kislem nebu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar