petek, 20. november 2015

Dekoracija mini prenosnika

Ko je mojega malo večjega prijatelja zamenjal manjši, priročnejši in preprosto prikupnejši, sem zelo hitro razmišljala o njegovi obleki. Če se le da, svojim stvarem rada dodam osebno noto in jo tako naredim unikatno. 


 Kako sem to naredila? 
  1. Za računalnik sem najprej preko eBay-a naročila moder ovitek. 
  2. Na zgornjo stran sem najprej z mekolom nalepila čipko stare zavese.
  3. Ker mi nastalo ni bilo dovolj všeč, sem dodala še iz jeansa narezane kvadratke in polovico žepka kavbojk, v katerem je krpica za čiščenje ekrana. Robove kvadratkov iz jeansa nisem posebej robila, saj mi je všeč, ker se sčasoma malo razcefrajo. Ker ima računalnik tudi funkcijo tablice, je ovitek temu prilagojen, zato ima na vrhnji strani zatič. S kvadratki sem ga uspešno prikrila, a ohranila, da lahko služi kot stojalo.
  4. Na koncu sem okrasila še z medaljonom in lesenima ptičkama.

2 komentarja: