sobota, 23. julij 2016

Klopca pod najinim soncem

Tole je eno izmed začetnih ustvarjanj iz lesa, ki je nastalo že pred leti. Vsekakor meni zelo ljubo in posebno. V spomin na vsa ustvarjanja, ki so že nastala in v spodbudo vsem tistim, ki še bodo, pišem tole objavo. 

Morda se bo slišalo malce hecno, vendar sem vesela in zadovoljna, ker mi v življenju ni bilo vse vedno dano na pladnju. Večkrat sem se morala znajti in si marsikaj izboriti. Res je, da sem kreativna po duši in so mi bila ročna dela že nekako položena v zibko. Vendar se mi zdi, da se je moja ustvarjalnost toliko bolj razcvetela, ker sem si določene stvari želela, vendar si jih nisem mogla privoščiti. Ker se jim vseeno nisem hotela odpovedati, sem se jih lotila izdelati sama. In ko sem enkrat spoznala čar izdelovanja lastnih izdelkov oz. obdelovati že obstoječe, ni bilo poti nazaj. 

Danes mnogo raje ustvarjam sama ali skupaj z Andrejem, kot da bi si podobno stvar kupila. Čeprav je kupljeno lahko veliko lepše, nekako nima duše, tiste osebne note, katera mi toliko pomeni. Če bi imela čas, prostor in vse potrebno orodje na voljo, bi se še več stvari lotila sama. 

Marsikaj me še privlači in kliče k ustvarjanju. Predvsem tisto, kar je tako ali drugače povezano z notranjim oblikovanjem. Vendar to bi pomenilo, da bi mi ustrezalo, večkrat se seliti in na novo urejati bivališče. Da bi lahko preizkusila vse tisto, kar si želim. 

Ampak življenje nas vodi po svoje in ima za nas že pripravljen načrt. Verjamem, da je ta načrt vedno povezan z našim notranjim glasom, vodstvom, željami. Svoboda je zelo zavajajoča. Je in jo ni. Ni naključij, so le vrata na ključ. In le ta odpiramo sami. Morda ni vedno videti, da je to tisto, kar si želimo, vendar nas vseeno vodi k izboljšanju, želenem. Odvisno seveda od tega, kakšna naravnanost je v nas samih. Vem, da si lahko izberemo delo, ki je ustvarjanje in tako postane ustvarjanje delo. Za ta dar, ki ga imam, sem neskončno hvaležna. Iz dneva v dan me razveseljuje in hrani.     










Najina klopca je nastala na današnji dan pred petimi leti. Z njo je bila sprejeta tudi odločitev, da si bova življenje skupaj ustvarjala in si delila orodje pri nastajanju le tega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar