sreda, 20. julij 2016

Nok nok, je kdo doma?

Zadnje čase me zelo navdihujejo hiške. Takšne in drugačne. Velike, male, najmanjše. Najbolj prikupne so mi male lesene, čeprav so tudi velike zidane zelo privlačne. Vendar sem predvsem lesene vpletla v svoja ustvarjanja, saj tiste velike zidane raje prepuščam profesionalcem. Sama jih le opazujem in potihoma občudujem. 
   

In še uganka za zaposlitev možgančkov Kdo ima ribo? Malo za hec ali kar zares, če se želite malo zaposliti ob skodelici kave, kot sem se jaz danes. Vem, da je že stara, vendar sem nanjo naletela prvič. In ker ravno ustreza današnji objavi, jo prilagam.

Imamo pet hiš, vsaka v drugi barvi. V vsaki hiši je oseba druge narodnosti. Teh pet lastnikov pije vsak svojo vrsto pijač, kadi svojo znamko cigaret in ima svojega hišnega ljubljenčka. Vsaka od lastnosti (narodnost, barva hiše, znamka cigaret, pijača in žival) se torej pojavi natanko enkrat.
  1. Britanec živi v rdeči hiši.
  2. Šved ima psa.
  3. Danec pije čaj.
  4. Zelena hiša je levo zraven bele hiše.
  5. Lastnik zelene hiše pije kavo.
  6. Lastnik ptiča kadi Pall Mall.
  7. Lastnik rumene hiše kadi Dunhill.
  8. Lastnik srednje hiše pije mleko.
  9. Norvežan živi v prvi hiši.
  10. Oseba, ki kadi Blend, živi zraven lastnika mačke.
  11. Lastnik konja živi zraven kadilca znamke Dunhill.
  12. Kadilec znamke Bluemaster pije pivo.
  13. Nemec kadi Prince.
  14. Norvežan živi zraven modre hiše.
  15. Oseba, ki kadi Blend ima, soseda, ki pije vodo.

Torej, nok nok, kdo je doma v hiši, v kateri je riba?

Kdo ima ribo sem ugotovila, čeprav bolj Nemce povezujem s pivom kot Švede. Zaradi tega še nisem posebej brihtna. Vendar zase lahko povem, da mi je najpomembnejša voda, da z belo barvam pohištvo, z rdečo nohte, da ne kadim, ker raje lepše dišim in da bi ob hiši veliki zidani imela psa, ovčarja švicarja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar