petek, 11. december 2015

Praznični mesec

Naj v mesecu veselega pričakovanja tudi jaz postrežem z nečim predbožičnim. Tudi v najinem stanovanjcu je vzdušje pravo. Naj tudi v vaših vladajo harmonija, veselje in dobre vile. Kakršne koli že. V mleku bele, v pomarančah oranžne, v zarji zlate, v morju modre, v temi svetle, v srcu mile. Naj šibkejšim dajo novega upanja, močnejšim pa sočutja in radodarnosti. 


Ideja za označevanje božičnih daril (spodnja leva sličica): 
Za kartico sem uporabila rdeč papir, ki predstavlja Božička, črn trak za pas in tisti del pločevinke, s katerim ustvarimo magični zvok, ko pločevinko odpremo. Vsaj takšno je mnenje marsikaterega moškega, ko odpre mali sodček piva. Na zadnjo stran sem prilepila bel papir, na katerega sem napisala ime in kratko sporočilo. Božičkovo telo lahko oblikujete tudi trikotne oblike, dodate glavo, prave gumbe in še kaj, če vam domišljija zaigra. Naj se zbirateljska akcija prične in na zdravje vsem pločevinkopivcem! 

Naj vam bo december lep, čeprav je rad malo napet.

3 komentarji:

  1. No, kaj sem rekla...podobnost je vse večja...tudi sama zbiram prijemke od piksen (moje bom obkvačkala in iz njih naredila rožice)...pa na zdravje (moj itak pravi, da so tiste od piva najboljše).
    Lepa okrasitev in ideja s pasom je IN. čao

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. He he, se strinjam! U, dobra ideja! Čin čin, na lep vikend!

      Izbriši
  2. Tudi to je dobra ideja. Lepe praznike.

    OdgovoriIzbriši