petek, 15. julij 2016

Alea iacta est!

Te znamenite besede je izrekla verjetno najbolj poznana oseba starega Rima, Gaj Julij Cezar. V prevodu pomeni Kocka je padla. Res je, da nisem prečkala Rubikona, kot tudi ne sprejela drzne odločitve, vendar je moja kocka padla med fotografije. Ker je bila premazana z mekolom, so se fotografije nanjo prilepile. In od tu naprej ni bilo več vrnitve. 


Predstavljam idejo, kako namesto klasičnega okvirja za slike, uporabiti kocko. Čeprav sta moji kocki dolgo časa ležali osamljeni in zapuščeni, vseeno ne pripadata rimski dobi. Ko sta se naveličali čakati, sta priklicali mojo pozornost in zelo enostavno in hitro postali dekorativni izdelek. Nobene posebne spretnosti nisem potrebovala, razen tega, da sem izbrala želene fotografije in jih z mekolom prilepila na kocko. Robove kocke sem pobrusila, saj mi je všeč, da delujeta dotrajani in uničeni. 



Želim vam, da v prihodnjih dneh sprejmete same dobre in uspešne odločitve. Lep pozdrav do prihodnjič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar