četrtek, 23. junij 2016

Na roki nosim prstan zlat

V preteklih deževnih dneh so bili vsi pogoji idealni za ustvarjanje. Deževen dan, ki je sledil deževnemu, res ni bil ugoden za preživljanje časa v naravi, vendar odličen za zaposlitev ustvarjalnih dušic. No, vsaj pri meni je bilo tako. V tem času sem ustvarila, kar nekaj lesenega nakita. Vse skupaj je nastajalo eno za drugim. 

Ko mi je mož iz podstrehe prinesel polno škatlo hobi barv, ki jih je uporabljal za barvanje modelčkov, se mi je odprl nov svet. Ko sva jih po več letih neuporabe preizkusila, sem z navdušenjem ugotovila, da se jih je večina ohranila in se niso posušile. Juhu! Večina barv je sicer v rjavih in zelenih odtenkih, saj so bile namenjene barvanju vojaških modelčkov, predvsem letal. Med njimi sem našla biserčke v zlati, srebrni in bronasti barvi. Kar dopušča mnogo možnosti kombiniranja barv za nakit. Za svoj nakit sem uporabila les, ki sem ga žagala in brusila, dokler ni bil pripravljen na lepljenje, barvanje, oljenje. Prvi izmed izdelkov, ki je nastal, je prstan. 





Za dežjem vedno lepše sonce sije. Upam, da za letošnje poletje lahko škornje pospravim, kar ne pomeni, da sem tudi ustvarjati prenehala. Kaj vse sem naredila, vsekakor objavim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar