nedelja, 19. junij 2016

Ko po kavi zadiši

lepši se mi v nedeljo dan zazdi. Zanimivo mi je, da sem to napisala, saj do nedavnega kave sploh nisem pila oz. le ob redkih priložnostih. Od nekdaj mi je všeč njen vonj. Nekaj magičnega je bilo v tem, ko sem opazovala odrasle, kako so zjutraj ali po kosilu pili ta dišeč napitek. Bilo mi je všeč. Kot da so se ob kavi sprostili in umirili. Po navadi je bil to čas prijetnih pogovorov in trenutek za pomembnejše novice. Še danes ne vem, zakaj tako deluje na ljudi.
 

Naj zaupam svoj recept za pripravo, ki mi je zelo všeč. Če že vsak dan ne pijem kave, jo ob vikendih z veseljem. V vodo stresem klinčke, cimet in kardamom. Malo pokuham, nato dodam kavo, malo riževega ali ovsenega napitka in gremo se sladkat, čeprav pijem grenko. Ko sem še posebej dobre volje, spenim mleko in potresem kakav. Zgleda, da je bilo zame danes res dobro jutro. Če pa želim biti malce bolj pikantna, ji dodam čili ali piment. Poskusite, morda vam bo celo všeč! 


Želim vam lep zaključek starega tedna in uspešen začetek novega. Se tipkamo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar