četrtek, 19. november 2015

Dobrodošli na mojem blogu!

Lep pozdrav vsem, ki vas je kakorkoli zaneslo na moj blog, v moj mali ustvarjalni svet. Upam, da se še kdaj srečamo. 

Že mesece se odločam in na nek način pripravljam, da svoja ustvarjanja in ideje delim z vami.  V vseh teh letih se mi jih je res veliko nabralo, saj vedno znova iščem priložnost, da nekaj ustvarjam. Če že ne zares, vsaj v svoji glavi. Fascinira me pravzaprav vse tisto, kar lahko narediš sam. Zato se moja ustvarjalnost sproti razvija in dopolnjuje. Odvisna je od okoliščin, v katerih se znajdem.

Ko sem zbrala voljo in pogum, da naredim ta korak, sem spoznala, da to vendarle ni tako enostavno. Po obširni raziskavi ostalih blogerjev sedaj vem, da jih je toliko, kolikor je različnih ljudi. Biti poseben izmed toliko posebnih?!? To ni lahko. Kot ni lahko sebe na razgovoru za službo dobro predstaviti v okviru tistega, kar v resnici si. Če upoštevamo še vso tremo, željo po uspehu, svoje pomanjkljivosti in pomanjkanje izkušenj. Odsevati svojo dušo, misli in povrhu se še z zunanjo podobo izpostaviti. Najbolj zanimivi so tisti, ki se predstavijo v celoti. Tako zadostiš svoji radovednosti. Priznam, da sama še nimam toliko poguma, da bi to storila. Nas Slovence tovrstna sramežljivost zaznamuje kot narod? Ostati moramo zvesti sebi, vztrajati in nikakor obupati. Vsi tisti, ki tega koraka še niste storili in dvomite, le pogumno, saj lahko nekaj lepega in izvirnega prispevate v naš mali svet. 

Lepo vabljeni k spremljavi mojega bloga. Vesela bom vaših komentarjev.

Bodite v cvetju!
Vaša Nincidavinci

Ni komentarjev:

Objavite komentar