petek, 27. november 2015

Poročna romantika

Resnično sem se navdušila nad idejo poročne dekoracije, da lahko narediš iz prtičkov bunke (pom pom), rozete in rožice. Vendar ko pričneš z delom, ga kar ni in ni konec. Saj jih potrebuješ kar veliko za pravi učinek. Zavihala sem rokave in pričela veselo z delom. 

Rozete sem uporabila kot dekoracijo na stolih, bunke so visele tu in tam, rožice in metuljčke sem uporabila med drugim za namizno dekoracijo. V cvetlični lonec sem dala mivko in veje, na veje pa prilepila večje število rožic iz prtičkov in metuljčkov, katere sem naredila z luknjačem.

Kako sem naredila bunke iz prtičkov? 
  1. Kupila sem kvalitetnejše gostilniške prtičke v šampanjec, sivkini in vijolični barvi.
  2. Prtiček v celoti zložiš v harmoniko.
  3. V ovalni obliki sem obrezala vrhove.
  4. Na sredini zloženega prtička privežeš daljši trak.
  5. Nato moraš sloje prtička razpirati toliko časa, da oblikuješ kroglo, bunko. Mnogo lepši nastanejo, če se uporablja kvalitetnejši in trši papir. Je pa res, da če je papir mehkejši, da jo hitreje narediš. V mojem primeru so morali ostani lepi vse do poročnega dne. Ko jih imaš petdeset ali pa še več, nastane problem, kako jih shraniti, da se ne poškodujejo. Takrat sem spoznala, da se je splačalo odšteti več denarja za boljše prtičke. 
  6. Če bunka sprva ni pravilne oblike, jo moraš obrezati.
Kako sem naredila rozete?
  1. Prve štiri točke so enake kot pri bunki, le da rozete ne razpreš, vendar oba konca zlepiš. Pri delu je bila nepogrešljiva pištola Hot pistol. Včasih sem si z njo pomagala, da sem bunko lepše oblikovala in je ostala ves čas enaka. Sredino rozete sem okrasila z dodatnim okraskom. 
Kako sem naredila rožice?
Enako kot bunke le, da se oblikuje samo eno stran, druga ostane ravna. 

Več o tem, kako se lotiti dela na spodnji povezavi:

Ni komentarjev:

Objavite komentar