sreda, 25. november 2015

Lesena blazinica za poročne prstane

Poročna prstana sta skorajda obvezni element vsake poroke. Ponazarjata ljubezen, pripadnost in zvestobo. Ko sem se pripravljala na poroko, sem prebrala, da ga nosimo na prstancu, ker ima žilo, ki je neposredno povezana s srcem in ker naj bi preprečil pobeg duha iz telesa. Ha, morda se tega bojim in ga zato nikoli ne snamem.

Posebej za ta veseli dan sem iz lesa izdelala nekakšno blazinico, ki jo je brat ponosno in skrbno nosil. 


Kako sem to naredila?
  1. Les sem najprej skrbno pobrusila, da je bilo gladko.
  2. Izdolbla luknji za prstana. 
  3. Najprej s svinčnikom, nato z črnim alkoholnim flomastrom narisala podobo ženina in neveste. 
  4. Pobarvala z vodenimi barvicami.
  5. Nanesla zaščitni lak na smolnati osnovi, da se slika ni razmazala.
Pri četrti fotografiji sem se dela lotila malce drugače. Najprej pobrusila, nato s spajkalnikom (saj strojčka za vžiganje v les nimam) oblikovala napis. Na koncu dodala še trak, s katerim se priveže prstana.

Srečno vsem poročenim, koruznikom, zadovoljno samskim in metuljčkasto zaljubljanje ljubezni željnim. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar